lundi 2 janvier 2012

It's up to me

A fost un an în care am plâns mult, în care am fost de prea multe ori furioasă, dezamăgită sau doar tristă.
A fost un an în care am uitat puțin câte puțin de mine, lăsând locul unui "noi" iluzoriu.
Au fost luni în care am cunoscut o parte (prea mică) din fericirea superficială.
Au fost zile în care am cunoscut dorul.
Au fost seri în care am cântat până la extaz pe muzică live, lângă scenă sau mai departe.
A fost un an în care am redescoperit un oraș și am aflat altul nou.
A fost un an în care am ascultat prea puține dorințe.
Au fost week-end-uri în Vama Veche.
Au fost sticle de tequilla și naturalețe devenită superficială.
A fost un final de an în care am început să mă adun.

E un an în care limitele imaginare îmi doresc să fie depășite.
E un an în care frumusețea își caută locul potrivit iar zâmbetele trebuie să fie la ordinea zilei.
Va fi un an în care vocea va deveni îndrazneață și articulată.
Va fi un an curajos și sigur!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire